torsdag 17 december 2009

Igår var en bra dag...

..när jag vaknade var det dock som vilken dag som helst, föga visste jag att det skulle bli en återföring jag knappt kunnat drömma om!

Jag låg tyst som en mus under Jockes säng och trodde att det skulle bli en dag som alla andra...men vid 6-tiden hörde jag något bekant, en röst som jag genast kände igen. Det var Robin, mitt stöd, min hjälte, Robbo tiger, En Sann Vän!

Robbo är den som alltid ger mig uppmärksamhet och beskyddar mig mot faror. Han ger mig mat och kärlek.

Med Robin i huset vågade jag mig ut på äventyr, en resa genom hela lägenheten, trots att den farliga, hemska och förfärligt elaka Rrocadero som vanligt låg och lurpassade någonstans i lägenheten.

Meen jag visste att Robin som vanligt skulle behöva lämna mig förr eller senare..Jag märkte dock snabbt att det denna gång skulle bli en tidig hemresa för honom eftersom han inte drack någon öl!
Jag sa till Robin att jag inte ville bli lämnad ensam, utan honom, kvar i Jockes märka sovrum, livrädd för att bli fysiskt och psykiskt misshandlad av kattfaan, Rrockadero...Men Robin kunde inte ta mig med sig..en vacker dag kommer han göra det..det har han lovat!

...Jag längtar! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar